Arcade Archives Ikki
Spelers kruipen in de huid van de boer Gombe om het kwaadaardige bestuur te lijf te gaan en vijanden te verslaan. Spelers kunnen zelfs samen spelen in de multiplayerstand. De tweede speler speelt dan als Tago.