Traverse USA is een racegame uitgebracht door IREM in 1983.
Spring op een motor, rij dwars door Amerika en ontwijk auto's op weg naar je eindbestemming: New York City. Een grote hoeveelheid aan obstakels maken het je zowel op als van de weg moeilijk, dus gebruik al je vaardigheden in je deelname aan deze race.