Azkend 2: The World Beneath
Tijdens de tocht van Liverpool naar New York komt je schip in een reusachtige draaikolk terecht en word je wakker op een plek waar nog nooit iemand is geweest. Je hebt één doel: je moet vanuit de kern van de aarde terug zien te keren naar de beschaving aan het aardoppervlak.
Azkend 2: The World Beneath is een casual drie-op-een-rij-spel met ruim 60 levels vol puzzels en een briljante gameplay. Ontdek en gebruik unieke power-ups tijdens je reis en voltooi minigames met verborgen voorwerpen.