Backroom Escape: Labyrinth Horror
De speler bevindt zich in een mysterieus doolhof. Het doel van de speler is om een uitweg uit deze donkere plek te vinden door raadsels op te lossen, items te verzamelen en gevaarlijke monsters te vermijden die om elke hoek op de loer liggen.
Spelers verkennen labyrintische gangen en kamers die voortdurend veranderen en hen op mysterieuze wijze naar nieuwe plaatsen brengen. Hun leven wordt bedreigd door verschillende gevaren, van monsters tot vallen en raadsels die moeten worden opgelost om verder te komen.