Basketball
Basketball is een snelle game waarvoor je geen fancy basketbalschoenen nodig hebt, maar dat betekent niet dat je geen skills nodig hebt! Oefening baart kunst!
Toon je beste moves op het veld. Heb jij het in je om het Urban Basketball-kampioenschap te winnen?