Bovendien zijn er ook grappen en grollen.3
Stel je vaardigheden en reflexen op de proef en gids twee schattige1 ballen door maar liefst 100 controller-vermorzelingende2 platformuitdagingen. Bestuur beide ballen gelijktijdig om je hachje te redden in levensgevaarlijke situaties!