Je bent verdwaald in de diepte van een gigantisch mijnbouwstation waar het heel erg mis is gegaan. Verplaats terrein om paden vrij te maken, vijanden te lanceren en jezelf de lucht in te werpen. Maak je klaar om op veel robots te schieten en spring in de kleurrijke wolken van Cloudbase Prime!
De verlaten wereld in die wolken zit vol vreemde en wonderlijke gevaren. Ontdek vriendelijke robots, ontmoet moorddadige robots, grijp de vijandige luchtschepen vast, vecht tegen gigantische eindbazen en zwem in enorme zwevende kwallen.
Lanceer schokgolven door de grond die tientallen vijanden de lucht in gooien. Creëer terrein in de lucht om jezelf te vangen en blokkeer raketten. Ontdek nieuwe wapens en munitie. Combineer ze om je uitrusting op elk moment aan te passen!