Hoewel de Magere Hein een indrukwekkend arsenaal en fantastische vaardigheden heeft om zich van de ondoden te ontdoen, heeft hij één zwakke plek: hij sterft al als hij één keer wordt geraakt... dus je mag geen fouten maken.