Derpy Conga
Pak hun handen vast wanneer je ze vindt en vorm een zwaan-kleef-aanlijn om niemand achter te laten maar wees voorzichtig: hoe langer de lijn, hoe moeilijk het te besturen is!
Aan de andere kant zijn bepaalde obstakels makkelijker te overwinnen met vrienden aan jouw zijde.
Tijdens jouw reis stuit je op verschillende vrienden: ze hebben allemaal unieke vaardigheden om jou tijdens jouw avontuur te helpen.
Gebruik de verschillende vaardigheden van jouw vrienden om uitdagingen en obstakels te overwinnen.
Verken kleurrijke, levendige werelden terwijl je door de ruimte reist om jouw vrienden te zoeken.