Don't Knock Twice
Don't Knock Twice is een first-person horrorspel, gebaseerd op een angstaanjagende legende. Om haar vervreemde dochter te redden moet een door schuld geteisterde moeder de beangstigende waarheid ontdekken achter een legende over een wraakzuchtige, demonische heks. Eén keer kloppen om haar wakker te maken, twee keer kloppen om haar te laten herrijzen uit de dood.
Verken een groot landhuis en gebruik elk voorwerp dat je tegenkomt. Om je dochter te vinden en te redden moet je het hele landgoed verkennen, zoeken naar verborgen aanwijzingen, en voorwerpen gebruiken om te vechten tegen, of te ontsnappen aan de gevaren om je heen. De game is gebaseerd op de film Don't Knock Twice.