De verdwenen vader
Onze held wordt wakker en vindt een mobiele telefoon en briefje naast hem. Hij heeft geen herinneringen waarop hij kan vertrouwen. Plots verschijnt er een mysterieuze vrouw, Kei. Terwijl ze zich vasthouden aan de enige aanwijzing waar ze enig geloof aan hechten, gaan ze samen verder en stuiten ze op een schokkende onthulling!
Door welke waarheid worden beide mysteries verbonden? Speel de game om erachter te komen!