Energy Invasion! Een arcadegame geïnspireerd op de oorspronkelijke videogameklassieker: Breakout. In tegenstelling tot het origineel breekt de bal geen blokken op zichzelf, maar kun je raketten lanceren in een richting naar jouw keuze.