Evolings
Bereid je voor op eindeloos plezier met voor iedere poging een gloednieuw gegenereerde level-map! Ontdek unieke evolings, bemachtig zeldzame voorwerpen, vecht in opwindende gevechten, en beleef onvergetelijke verhalen. Geen twee avonturen zullen hetzelfde zijn, geen verrassing zal zich herhalen, en iedere keer dat je een nieuwe poging waagt zijn er weer nieuwe, spannende ervaringen!
Ontketen je strategisch genie en zet een formidabel team in elkaar om het op te nemen tegen slechte evolings. Val om beurten aan in prikkelende gevechten op het snijvlak van schattigheid en kracht. Voer het bevel en flex je strategische inzichten om te zegevieren in epische confrontaties!
Ga op reis door drie verschillende hoofdstukken, elk tot de nok toe gevuld met exclusieve evolings, buitengewone voorwerpen, en boeiende levels. Wees voorbereid op non-stop actie en avontuur! Dompel jezelf onder in adembenemende pixel-art, aandoenlijke cutscenes, en een hypnotiserende chiptune-soundtrack die wonderen betekent voor je vechtlust!
Doe je voordeel met de krachtige kennis uit de Evopedia, een alomvattende encyclopedie over de evolings die je tegenkomt. Houd alle ontdekkingen bij, van de oogverblindende shiny en supershiny varianten tot de felbegeerde regenboogevolings. Struin door de fascinerende artikelen om geheime eigenschappen en vaardigheden te ontdekken, en een ware meester te worden van deze boeiende wezens! Kan jij deze sterke schatjes allemaal vangen?
Alleen de meest indrukwekkende spelers die alle drie de hoofdstukken hebben doorstaan krijgen een felbegeerd plekje in de prestigieuze "Hall of Fame". Maak je team en hun prestaties onsterfelijk, en vier wat voor evolings de allerhoogste eer is. Deel je strategieën met vrienden in levendige discussies, en wek misschien wat vleugjes jaloezie op van hen die zich nog niet hebben kunnen laven aan de glorie van de overwinning!