De speciale editie van de landbouwsimulator Farm Expert 2018, die vorig jaar verscheen voor mobiele platforms, is nu verkrijgbaar voor de Nintendo Switch.
Je kunt ploegen, bemesten, graan oogsten, koeien fokken, fruitboomgaarden kweken, grondstoffen kopen en je producten verkopen.