Fear in Hospital: Ontsnap horrorverhaal
Je doel is om een uitweg uit het ziekenhuis te vinden. Zoek naar sleutels en zaklampbatterijen - dit is je enige kans om te overleven. Immers, als je zonder licht achterblijft, zullen geesten en mystiek je van top tot teen omhullen. Het ziekenhuis met zijn sombere sfeer houdt je tot het einde van het spel in spanning.