Dankzij de kleurrijke wereld en betoverende soundtrack zal iedereen het geweldig vinden om Fear of Traffic te spelen. Ontwijk wegopbrekingen, dieren, vreemde objecten en heftige ongelukken om de levels uit te spelen. Probeer je score te verbeteren door verborgen collectibles te vinden in ieder level.