Frederic 2: Evil Strikes Back
Versla beroemde tegenstanders in muzikale duels! Verdiep je in het fantastische verhaal van de avonturen van Frederic en zoek alle Easter Eggs en subtiele parodieën die verstopt zijn in de achtergrond. Oefen tot je erbij neervalt om je vaardigheden te perfectioneren Meester van de Piano te worden.
De muziekwereld is wederom in gevaar. Muziek met een ziel en emotie staat op het punt om te verdwijnen! De kwade krachten waar zo dapper tegen hebt gevochten zijn terug, maar nu nog krachtiger en wanhopiger dan ooit tevoren. Stap opnieuw in de schoenen van Frederic Chopin en vecht tegen een tegenstander die het gemunt heeft op slavernij in de muziekwereld, een massaproductie van zielloze artiesten met radiohits die stuk voor stuk op elkaar lijken, winsten bijeenschrapen en alle creativiteit in de doofpot stoppen.