GRIDD: Retroenhanced is een intense cyberpunkgame in arcadestijl met waanzinnige soundtrack, procedureel gegenereerde elementen, en flitsende visuals.
GRIDD is gebaseerd op dystopische cyberpunkfilms, de eerste computergames, en een synthwave-soundtrack van Dream Fiend en brengt de vergane glorie terug in een modern arcadejasje.