LEID DE STRIJD
Iets demonisch rijst op van beneden. Het is kwaadaardig, en ze zijn in pakken - het zijn Business Demons. Ze moeten veroveren wat ze kunnen met hun corporate handen! Volg het avontuur van een jonge stagiair op een epische zoektocht naar de waarheid over Omni-Gem!
Met vijf naties, en tientallen unieke eenheden - elk met speciale vaardigheden om te gebruiken - zal Gem Wizards Tactics je verrassen met de verscheidenheid aan methoden die beschikbaar zijn in de strijd!