Ontvang onderdelen uit de capsule-automaat en gebruik ze voor je eigen racewagen. Neem deel aan diverse races en baan je een weg naar de top van de Grand Prix!
Er zijn ongeveer 700 verschillende onderdelen. Besteed het prijzengeld van de races aan de automaat voor willekeurige onderdelen. Upgrade je wagen om betere onderdelen te krijgen!
Gebruik verschillende effecten, zoals variant, turbo, barrière en storing om je rivalen te verslaan!
Probeer de parkoersen zo snel mogelijk te voltooien. Naast de gewone Time Attack-stand zijn er Time Attack-evenementen waarmee je speciale onderdelen kunt verdienen. Je kunt je snelste tijden ook toevoegen aan online-klassementen om ze te vergelijken met die van spelers van over de hele wereld*.
In deze stand kun je met twee tot vier spelers tegen elkaar racen**. Geniet overal en altijd van spannende races op je Nintendo Switch.
Speel de Mini GP-race met gewijzigde besturing en een circuit dat precies op het scherm past. Gebruik een draaiaanval om tegenstanders uit het vierkante level te beuken.