Gurgamoth
Gurgamoth is de perfecte combinatie van feestelijke chaos en competitieve strategie, perfect voor tijdens het bankhangen met een stel vrienden.
Je enige wapen is het level zelf: een veranderend slagveld met verschillende gevaren. Gurgamoth is razendsnel, op basis van timing, maar ook jouw vermogen om je tegenstander in te schatten. Ontwijken ze jouw aanval waardoor je in een draaiend zaagblad gekatapulteerd wordt? Besteden ze hun aanvallen aan een power-up, waardoor ze tijdelijk kwetsbaar zijn? Anticiperen ze op jouw aanval en verdoven ze je terwijl jij herstelt?