Halloween Forever
Als een kwade tovenaar de wereld in een eeuwigdurende Halloween stort, ga je op avontuur om je eigen lotsbestemming te vinden en antwoord te krijgen op de ultieme vraag: waarom is alles zo griezelig? Help Pumpkin Man en zijn vrienden zich een weg te vechten door behekste begraafplaatsen, huiveringwekkende landhuizen en nog veel meer in vijf knettergekke werelden!