Halloween Jigsaw Puzzles - legpuzzels puzzelspel voor kinderen en peuters
Dit puzzelspel voor kinderen en peuters is perfect voor Halloween, maar natuurlijk ook de rest van het jaar erg leuk!
De enge motieven zijn allemaal zo ontworpen dat kinderen geen angsten ontwikkelen, maar veel plezier hebben bij het spelen, omdat ze kunnen lachen om grappige enge motieven.
Het spel bevat 13 puzzelmotieven van hoge kwaliteit die in verschillende moeilijkheidsgraden kunnen worden opgelost. Het maximale aantal onderdelen is 80 onderdelen en kinderen worden dus echt uitgedaagd! Maar zelfs degenen die nog niet bekend zijn met legpuzzels kunnen echt aan de slag met een puzzel van 12 stukjes.
De game traint tijdens het spelen logisch denken en hand-oogcoördinatie, die met de hand wordt bestuurd via het touchscreen.
Voor heel slimme puzzelkinderen kan ook de rotatie van de puzzelstukjes worden ingeschakeld.
Met McPeppergames-spellen krijgt uw kind optimaal vermaak en tegelijkertijd zijn onze spellen de perfecte voorbereiding op de kleuterschool en training voor het leren van logisch denken.