Hyperdimension Neptunia Re;Birth2 SISTERS GENERATION
Lukt het de Goddesses om hun wereld terug te winnen uit de greep van ASIC of worden ze gedwongen om over de Gamindustri Graveyard te dwalen, voor altijd verloren?
Stella gaat los! Stuur Stella eropuit om zich een weg door de dungeons van Gamindustri te vechten in deze realtime mini-game. Daar verzamelt ze allerlei schatten voor je. Je hoeft alleen maar achterover te leunen en een toetje te eten! Maar pas op, want als ze in de dungeon dood gaat, verliest ze al haar speciale spullen!
Het is jouw wereld! Pas de Gamindustri-ervaring aan met Plans. Hiermee kun je de moeilijkheid van vijanden verhogen of verlagen, de items die je krijgt in een dungeon veranderen en meer!
Bouw je eigen zwaard! Gebruik Idea Chips en Blank Discs om uitrustingen aan te passen voor een wereld aan nieuwe vaardigheden!