I, Zombie
Commandeer je zombiebende en infecteer de hele wereld! Leid het leger om de tuin en zorg dat niemand veilig is. Dit is de Zombiepocalypse, met ingebouwde levelbouwer!
Wanneer je je plaag hebt verspreid over alle campaignlevels is het tijd voor de volgende stap - gebruik de levelbouwer van I ZOMBIE om je eigen maps te maken en je vaardigheden op nieuwe manieren op de proef te stellen.