I am Setsuna
Om de vrede op het eiland te bewaren werd er iedere tien jaar een offer gebracht aan een duivel. In een noodlottig jaar ontstak de duivel in woede, vlak voordat het offer werd gebracht. De eilandbewoners werden bang en probeerden de duivel te kalmeren met een heel bijzonder offer: Setsuna. Zij werd gekozen vanwege haar magische krachten. Setsuna moet samen met haar begeleiders naar een afgelegen streek reizen, waar de offerplechtigheid zal plaatsvinden.