ICEY
"Oké, dat is niet waar! Dit is NIET zomaar een 2D-actiegame, en je bekijkt ook niet alles door ICEY's ogen. En je komt ook niet achter de waarheid van haar wereld", zegt de verteller.
ICEY is eigenlijk een metagame. De verteller leidt je constant in een bepaalde richting, maar je moet jezelf afvragen waarom je zijn aanwijzingen opvolgt. Vecht tegen zijn tirannie en ontdek zelf wat hier echt aan de hand is!