InkSplosion
De game is gebaseerd op zowel moderne als klassieke schietgames en is gemaakt door de ontwikkelaars van Midnight Deluxe. InkSplosion is een heerlijke arcadegame en is eenvoudig te leren, maar moeilijk onder de knie te krijgen, dankzij eindeloze levels die alleen worden versierd door jouw kleurrijke munitie.
Als je de uitdaging in de normale stand aangaat en er met de overwinning vandoor gaat, kun je in de arena en de moeilijke stand spelen. Dit zijn twee brute spelstanden die zelfs de meest ervaren spelers een waardige uitdaging bieden!