In InnerSpace ga je al vliegend op een ontdekkingsreis door Inverse, een stelsel vol binnenstebuiten gekeerde planeten zonder een horizon. Zoef door de oeroude luchtruimen en verlaten oceanen om de verloren geschiedenis van dit vervagende rijk te ontdekken. Zo nu en dan kom je zelfs ronddolende goden tegen.