Kid Tripp is gestrand op een mysterieus eiland en de inheemse dieren zijn eropuit om hem het leven zuur te maken. Ren en spring door twintig intense en gekke platformlevels in deze onweerstaanbaar moeilijke platformer! Heb jij het in je om een weg van het eiland te vinden voor Kid Tripp?