Beleef de gruwelijke avonturen van een mysterieus harnas genaamd “The Knight”. Gewapend met een machtig zwaard en uitgerust met bloedrode vleugels waar hij mee kan vliegen, spurt The Knight ten einde raad zonder ooit te stoppen door het landschap. Het is zijn taak om een oneindige hoeveelheid aan bloeddorstige griezels, brandende schedels en verschrikkelijke afschuwelijkheden te verslaan terwijl hij over putten met spiezen springt en door kleine openingen vliegt.
Knight Terrors mikt recht op je halsslagader. Het is een lugubere mix van side-scrolling gameplay die je doet herinneren aan runnergames zonder einde. Extra effecten zoals het trillen van het scherm en het stoppen van de tijd versterken de invloed van elke interactie met de vijand. Eens je erin zit, kom je er niet meer uit! Verbeter je hoogste score en speel meer functies vrij. Door de procedureel gegenereerde levels kun je de game ongelimiteerd blijven spelen. Elke keer is het iets anders!