Legendary Eleven
Legendary Eleven is een epische arcadevoetbalgame, gebaseerd op de gouden tijden van het voetbal in de jaren 70 t/m 90.
Dit is een frisse benadering van de prachtige sport, met vloeiende spelbesturing en unieke mechanieken. Ontwikkel verbluffende spelstrategieën en blijf in balbezit om onhoudbare superschoten in het doel te rammen. Voer tackles uit om de bal af te pakken zonder dat de scheidsrechter fluit voor een overtreding. Vertrouw op de steun van je fans wanneer je verliest of gebruik een speciale handelssticker om de statistieken in je team te verbeteren. Legendary Eleven is dit alles en meer: een overdreven, leuke en zeer toegankelijke voetbalgame die zich afspeelt tijdens historische wereldkampioenschappen waarbij geschiedenis is geschreven en die generaties spelers en fans hebben geïnspireerd.
In de campaignstand speel je stickers vrij waarmee je de statistieken van je team of het moraal kunt verbeteren en misschien zelfs andere speciale voordelen kunt krijgen. Kies uit 36 teams vol glorieuze kapsels, snorren en legendes in korte broeken. Leid ze naar de roem en win het WK!