Speel Leif's Adventure, een verhaalgedreven coöperatief 2d actie-avontuur over vriendschap en teamwork. Een jongen die nooit bedoeld was om een held te zijn, leert dat pure kracht niet altijd het antwoord is! Leid twee totaal verschillende personages door het avontuur van hun leven. Combineer de unieke krachten van beide personages om de kwade bronnen van de onderwereld te overwinnen.