Little Goody Two Shoes
Duik in dit sprookje. Er was eens een levendig en ambitieus meisje dat Elise heette. Deze jonge meid had een grote droom: ongelooflijk rijk worden. Helaas hadden de sterren een minder fortuinlijk leven in gedachten voor onze hoofdrolspeelster. Elise, van simpele komaf, had geen andere keuze dan haar dagen doorbrengen met onbenullige klusjes te doen voor haar buren.
Op een dag ontdekt Elise een paar prachtige blinkende rode schoenen in haar tuin. Wat een verrassing! De behekste Elise gaat op een moedig avontuur dat haar dichter en dichter naar het hart van de mysterieuze Woods trekt!
Venture into the Woods - Little Goody Two Shoes is een verhalende horroravonturengame die zich afspeelt in een met de hand getekende sprookjesomgeving. Er zijn tien mogelijke einden op basis van je keuzes en acties in de game.
Maar dat is nog niet alles! Je moet ook meerdere aspecten van Elise's leven in het dorp regelen om in leven te blijven. Vergeet niet, alle beslissingen doen ertoe in dit verhaal!
Overdag moet je de band van Elise met de andere dorpsbewoners verstevigen en werken voor de kost door leuke minigames te spelen.
Zodra de maan schijnt, zorg je dat Elise gevoed, gezond en helder blijft in de meerdere gevechten met dodelijke vijanden tijdens haar tocht in de Woods.