MISTOVER
Ga op expeditie in deze mystieke RPG en vind de sleutel van het leven. Denk goed na over je volgende stap en onthoud dat elke actie je toekomst verandert. Creëer je eigen 'Corps' en verken de verschillende gebieden van de Pillar of Despair: bossen, meren, bergen, steden, kathedralen, kastelen en veel meer.