Laat je gelden voorbij de sterren!
Laat zien wat je kunt en overmeester de meest gezochte misdadigers in het heelal in ruimtegevechten vol actie! Word de absolute held van de Neox-sector, een gevaarlijke wereld die wordt geterroriseerd door genadeloze misdadigers en hun verachtelijke hulpjes!
Geniet van meer dan acht uur speeltijd terwijl je je een weg baant door een zinderend verhaal in drie delen. Vlieg met spectaculaire ruimteschepen, voltooi uitdagende missies en ontdek een spannende wereld in deze nieuwe sciencefiction-schietgame vol actie op de Nintendo Switch! Ervaar uitmuntende gameplay dankzij intuïtieve HUD- en UI-elementen en de volledige ondersteuning van de Joy-Con-controllers en Nintendo Switch-Pro-controller met HD-trilfunctie.