Vecht voor het lot van het heelal door meer dan 50 uitdagende missies te voltooien in spannende robot-tegen-robot-gevechten! Gebruik verschillende strategieën en robottypen om de overwinning binnen te slepen. Bewijs je waarde in gevechten van dichtbij, veraf en alles wat daartussenin ligt. Het einde nadert en het heelal wacht. Het lot ligt in jouw handen.