Metropolis: Lux Obscura
Deze stad is rot tot op het bot. Je kunt de nacht niet van de dag onderscheiden in deze hel waarin het grote geld alles bepaalt. De beste manier om te bewijzen dat je gelijk hebt, is met brute kracht.
Jon Lockhart liep als vrij man door de poort van de gevangenis waar hij jaren gevangen had gezeten als de veronderstelde moordenaar van een oude vriend. Hij keerde weer terug naar de stad waar het allemaal begon om uit te zoeken wie hem erin had geluisd voor de moord en diegene daar met bloed voor te laten betalen. Dat zou een hele klus worden nu de hoofdgetuige dood was, maar dat betekende gewoon dat hij elke rat uit zijn hol moest jagen.