Het is 1994 en dit is je toekomst.
NO THING is een minimalistische, surrealistische actiegame waarin je gebukt gaat onder een futuristisch, totalitair regime. De game vertelt het verhaal van een administratief medewerker die met een belangrijke boodschap naar de Queen of Ice wordt gestuurd.