Hijs de zeilen voor een episch avontuur. Groei uit tot een echte legende.
Je wordt wakker en je vindt een brief van je vader. Hij is verdwenen… Je hebt alleen nog een oud notitieboek en een mysterieuze halsketting als aanwijzing. Wat is er gebeurd?
Verken de eilanden van onbekende zeeën, een wereld vol gevaar, puzzels en geheimen. Neem het op tegen monsters, leer magie gebruiken en ontdek antieke schatten die je zullen helpen bij je zoektocht. Gebruik elke hersencel en vaardigheid om de mysteries van het oude koninkrijk Arcadia en het zeemonster Oceanhorn te doorgronden.
Oceanhorn combineert een spannend verhaal, adembenemende 3D-beelden en weergaloze gameplay in één groot avontuur dat je nooit meer zult vergeten.
Geniet van de prachtige soundtrack van de componisten Nobuo Uematsu (Final Fantasy-serie) en Kenji Ito (Mana-serie).