Octocopter: Double or Squids
O nee! Tijdens hun epische gevecht, zijn de octopus en onderzeeër de kluts kwijtgeraakt en naar de bodem van de oceaan gezonken. Kun jij het draaiende duo helpen uit de dodelijke dieptes te ontsnappen? In elk levels moet je ze door een labyrint loodsen zonder met de muren te botsen. Omdat je niet kunt stoppen met draaien, komt alles aan op je timing!