Othello
Othello, het beroemde bordspel voor alle leeftijden, is nu verkrijgbaar op de Nintendo Switch! Speel thuis of buiten de deur, in de stijl die je het best bevalt!
In de standen voor één speler kun je tegen de computer spelen op maar liefst 16 niveaus! Beginnende spelers kunnen hints krijgen over waar ze stenen kunnen plaatsen en welke tegels bij een actie worden omgedraaid. Zo leren ze het spel steeds beter begrijpen!
Uiteraard is er ook een stand voor twee spelers! Beide spelers kunnen samenspelen op één Nintendo Switch door de Joy-Con te delen of het touchscreen te gebruiken!