PAN-PAN A tiny big adventure
Terwijl je luistert naar een aangename samenstelling van zachte geluiden, is het jouw taak om je neergehaalde ruimteschip te repareren en de reis naar huis voort te zetten.
In een wereld vol met raadsels die je omgeving doen veranderen en gedenkwaardige karakters tevoorschijn toveren, moet je tal van geheimen ontrafelen.