PLOID
PLOID gebeurt een paar jaar nadat de gebeurtenissen van VOID + de Ploïden de patrouille hebben gevormd die tijd en ruimte beschermt om te voorkomen dat het verhaal met Dr.Elo wordt herhaald, ook Alpha en Omega Ploids betreden een nieuwe lijn in evolutie vanwege tijdreizen die hen omdraaien in PLOID X, een vaardigheid waarmee ze tijdelijke verbeteringen aan hun systemen kunnen aanbrengen om te vechten. Om Ploid X te worden, moeten ze naar 7 heilige ruïnes reizen op zoek naar de bestanden met heilige schijven die de nodige informatie bevatten om de laatste stap te kunnen zetten en te evolueren, je zult de niveaus verkennen in een unieke platformgame-stijl met verschillende soorten gameplays en extra's.