Packet Queen #
Er zijn 39 stickers om te verzamelen op basis van hoe je speelt. De game bevat ook een VS-stand, waarmee je via het internet tegen andere spelers kunt spelen*. Streef naar een hoge rang na het voltooien van de verhaalstand!
Juno is een meisje dat in Gaiapolis woont en elke dag hard werkt om zelfstandig te kunnen leven. Ze verdient haar geld met het herstellen van gegevens, omdat ze hoorde dat dat goed betaalde. Als beginner heeft ze echter moeite om haar inkomen te verhogen. Was er maar een manier om haar vaardigheden te vergroten, zodat ze moeilijkere opdrachten kon doen...
Net als ze dit denkt, krijgt ze een ingeving van de AI Prae die in haar hoofd leeft: een spel genaamd Packet Queen dat de technische vaardigheden van de speler verhoogt. Juno besluit om het erop te wagen, zich er niet van bewust dat het spel een duister geheim bevat...