Er was geen winnaar in WOII
De oorlog duurde nog 20 jaar en ging op in vlammen toen de nazi's kernraketten op Europa afschoten. In de nasleep ervan blijft het hart van Europa gehuld in het mysterie van volledige verwoesting en straling.
Jij speelt als Szymon, een 12-jarige jongen die zojuist een reusachtige nazibunker heeft ontdekt tijdens een dwaaltocht door het dorre landschap van Polen na de dood van zijn moeder. Hij zoekt een mysterieuze man van een foto die zijn moeder koesterde.
Daal af in een retrofuturistische bunker waarin geavanceerde technologie is vervlochten met Slavische folkloristische beelden en verken de ondergrondse stad die erin is verborgen. Onthul het verhaal van de bunker, van de overname door Poolse rebellen tot het uiteindelijke lot van de bewoners.