Pirate Pop Plus
Versla samen met Pete Jr de sinistere Bubble Pirate, een slechterik die de onschuldige bevolking in bubbels heeft opgesloten! Ontwijk bubbels en maak ze kapot met je anker, terwijl je power-ups verzamelt en om moet gaan met de continu veranderende zwaartekracht. Als je alle kneepjes van het piratenvak denkt te beheersen, kun je de superuitdagende hyperstand proberen. De game is dan sneller en moeilijker, maar je kunt schatten vinden die je wildste dromen te boven gaan. Munten zover het oog rijkt! Verzamel munten om aankopen te doen in de winkel in de game, zoals nieuwe muziek, een nieuw uiterlijk, knoppen, achtergronden en zelfs personages! Yarrr!