Poly Bridge
Laat je vernuftigheid en creativiteit zien in deze nieuwe bruggenbouwsimulator met alles erop en eraan! Speel door meer dan 100 levels met uitdagende puzzels gebaseerd op fysica of maak je eigen puzzels en brugontwerpen in de Sandbox-stand.
Je succes start door op zo gek mogelijke manieren auto's naar hun bestemming te brengen. Bouw hangende bruggen, springbruggen, bruggen met twee verdiepingen, bewegende ophaalbruggen, en nog veel meer. Voltooi elk level onder het budget met een stevige onbreekbare brug om de Poly Bridge Master Engineer te worden, en het geheim van de wereld op te lossen.