Draai de wereld om je een weg te banen door deze duizelingwekkende puzzelgame!
Beleef een avontuur in het geheimzinnige Wonder Labyrinth. Draai de wereld, vermijd obstakels, beklim trappen en gebruik de diverse omgevingen.