Quantum League is een revolutionaire shooter waarin de tijd anders verloopt dan normaal. In deze competitieve online-FPS vorm je een team met je vroegere en toekomstige ik en ga je de strijd aan in spannende één-tegen-één- en twee-tegen-twee-gevechten.
Uniek verloop van tijd: Domineer elke ronde door slim gebruik te maken van het tijd- en kloonmechanisme in elke arena. Denk goed na waar je was en waar je wilt zijn om het winnende schot af te vuren en daarmee het gevecht naar je hand te zetten.